Saturday, January 29, 2011

.weekend yang tak bermakna.

jumaat dan sabtu yang paling membosankan. tak pegi mane2. tak tahu nak buat ape. bosan yang teramat. last weekend banyak sangat aktiviti tapi minggu nii takde ape. haduii. esok dah ahad, boleh pegii sekolah. *wink, wink.

hepi semacam pulak minah nii boleh pegii sekolah. ade something ke ni????? hahaha. ade lar. tak boleh tulis kat sini, nanti heboh.


anyway, semalam online fb lame jugak, chatting ngan orang tu, ngan orang nii. naek pening jugak lar. dah lame kot tak chatting cam semalam. selalu fb suram jeh.

aku nak cakap aku chatting ngan classmate aku semalam, kiteorang memang rapat lar jugak. kepala giler2. huhu. die gitau sal mamat yang gedik giler babas kat kelas aku tu. rupenye, bukan aku sorang jeh takut kat mamat tu. ade jugak budak pompuan kelas aku takut kat die.

oke, dah tahu satu citer. esok kena tanya classmate aku tu sal die, naper diorang takut sangat kat mamat tu. haha. penyiastan akan bermula.


*tak puas hati dapat cuti 5ari jeh. T____T
harap2 cuti 5 ari tu tak se'boring' cuti ari nii.

No comments:

Post a Comment