Saturday, January 1, 2011

.takde perasaan.

sekarang online fb pun cam takde perasaan. sejak2 sume dah pegi. online pun taktau nak chatting ngan sape. takde teman nak bergosip. tapi aku nii menggatal jugak nak online. bile dah online pulak ase saket ati tengok notifications tu. dulu punye laa banyak, tapi sekarang lau ade pun bukan komen status aku sebab aku dah malas nak posts pape. TAKDE PERASAAN nak update status. tengok! ciap caps lock pastu bold ag. haha. tu jeh aku nak cakap. nanti dah mula sekolah lagii laa aku takde perasaan nak online. baguss laa kan camtu. boleh aku fokus kat study jeh. lau aku say gudbye kat fb tu ase kejam pulak kan. so, biar je lah fb aku tu menyepi. lau aku ase ade perasaan aku update, lau tak duduk laa kau diam2 kat situ, janji kau tak kacau aku sudah. huhu. xD

6 comments: