Thursday, January 6, 2011

.hujan, hujan, hujan lagi.

dari pagi tadi lagi hujan still tak henti2. aish, aku suke je ujan tapi lau boleh taknak lar ujan camni. susah nak gi mane2. balik skul tadi pun susah giler bab ujan lebat sangat. umah aku pulak berade dalam keadaan yang membahayakan. lau ujan tu maseh turun sampai esok alamatnye banjir ler.

.
.
.
.
.
takde pape pun nak tulis, just nak cakap aku CUTI esok. haha. hambek kau, ciap caps lock ag. lau tak cukup boleh jer aku boldkan. CUTI!! kuang ajaq la budak kecik nii. lempang kan. cuti nii aku ase dah taknak buang mase. esaimen dah banyak kot. baek ciapkan awal2 sebelum due die. nanti takde lar aku kalut. semalam naceb baek aku tak berjaga lewat malam gara2 nak ciapkan ekonomi. tup2 ari ni cikgu pun tak masuk. fuhh! lega. takde lar homework untuk minggu depan. rilek lar sikit untuk mikroekonomi. ~ngeee.

so,esok CUTI!! horeyyyy!!

No comments:

Post a Comment