Monday, January 31, 2011

.perlukan perubahan.

oke, mood ari nii dah oke kot. emosi pun semakin stabil. dah tak nak pikir ape2. just follow to the flow. taknak serabutkan otak ngan benda2 yang boleh buat aku lost focus on my study, my future is the most important now.


tidak sume rase tu akan hilang sekelip mata, aku perlukan ruang untuk bersendirian. perlukan mase untuk terime takdir yang dah di tetapkan. mungkin akan ade sedikit perubahan lepas ape yang berlaku. tolong jangan salahkan aku jika aku berubah.

anda, anda dan anda perlu faham dan perlu terime perubahan aku. berdiam diri lebih baek dari bersuara, dan berdiam diri tidak semestinye ade masalah, dan tidak semua masalah perlu diluahkan. orang sekeliling aku perlu faham kenape aku berubah?

nampaknye aku akan kembali pade nur syamimi pada 2,3 tahun lepas.

thats all for today.

*entry yang agak emo.

No comments:

Post a Comment