Saturday, January 8, 2011

.taK taU nAk kAsi TaJuk ape.

setiap aku tulis blog mesti aku ambik mase yang lame sebab taktahu nak tulis tajuk ape. masalah jugak kan camnii. ni baru tulis blog, lau aku jadi penulis novel taktahu lah camne agaknye rupe tajuk novel aku tu. hahaha

aku ase menyampah giler lar bile chatting jeh mesti tanya aku duk wat ape. aish. dah sah2 lar aku dok online fb. takkan lar aku online sambil bawak lori pulak. dah banyak aku jumpe orang camnii. so, lau yang tanya camtu aku akan jawab ngan jawapan yang agak tak masuk akal. padan muka. sape suh tak faham bahasa. dah tahu aku online tapi tanya jugak. sewel! tension tul.

pastu satu ag, yang wat friend request nii. aduss. menyaketkan ati betul. dah lar gune nickname pelik2, then profil pic pulak taruk pic motor lah, kartun lah. tengok album satu pun takde pic die. orang camnii jangan harap aku nak approve as a friend. lantak lah orang nak cakap aku sombong ke ape. tapi aku ase MENYAMPAH giler tahap dewa lebih dari dewa19.

lagi satu wabak penyaket kat fb nii, tag2 name nii. aku bukan ape. ase cam ntah pape r benda tu. kadang2 aku ase menyemak sangat aku remove tag. sori lar kat kawan2 yang dah susah2 tag aku. tapi aku memang tak minat lar benda2 camtu. please ler. huh!! ngan birthday calendarnye lar, teman terbaekku lah. aduss. lau tag pic aku tu xpe gak ler. atleast tu pic aku.

No comments:

Post a Comment