Wednesday, January 19, 2011

.fRusTrateD.

semalam punye lar excited nak update blog, tapi ade prob pulak. spoil mood betul lah.

dah tak berape ingat nak update pasal ape semalam. time aku nak tulis tu lah kau nak wat hal eh. aku nii dah lar mudah lupe. arggh! damn.


masuk ari nii dah 13 ari aku sekolah. kejap giler mase berlalu. seminggu ag bulan FEB. then, test. then trial. then STPM. ooh n0!!


aku memang ase tak sabar nak habehkan exam cepat2 tapi aku ase takut,cuak then macam2 ag lah. masuk jeh upper6 ni aku tak yakin ngan STPM. sah! aku dah takde keyakinan diri. mase lower6 dulu giler excited aku nak belajar tapi sekarang ntah kemane lah hilang nye semangat aku yang dulu tu. susah pulak aku kena cari balik semangat tu. please help me.

semalam ade chatting dengan Chun Nomito, dah lame tak luahkan perasaan kat die. mase dok hostel dulu selalu jeh berchit chat citer prob masing2. die tanye aku sekolah camne? soalan nii buat aku sedih laa sekarang. study aku cam tak 0k. aku maseh takleh nak score untuk stpm nii. sekali lagi ase macam nak nanges.


just pray to Allah supaya aku dapat peluang laen yang lebih menjamin mase depan aku. amin.

aku menaip dengan perasaan huru-hara. ;((

2 comments:

  1. ummm npe leh jd cm ni??
    azam taun baru bkan maen ag smngat..
    mne hilang semangat tu yg..
    jgn lh pts smngat..
    i cye u blh..

    ReplyDelete
  2. haha,,,mcm yg i gtau kt u ari tu lah cyg...aish..i ase smngt i ikt u pegii perak la..huhuhu

    ReplyDelete