Thursday, January 20, 2011

rasa macam perlukan panadol extend rite now

urat saraf dah ase brdenyut2 nii.
petang tadi satu bandar kb aku jelajah.
aku jalan kaki tau dari sekolah.
fuhh! hebat aku. stamina tinggi giler rini.
beli barang tak banyak tapi habeh rm64 baki rm1.
ase cam mengarut sesangat. betul lar sekarang nilai duit tu dah turun.(eh,termasuk subjek ekonomi plak)


muka ngan badan dah kena love bite ngan abang NYAMUK. benci lah gua. mesti nyamuk nii jeles ngan muka aku yang putih berseri2 sekarang nii. haha. kena balas dendam nii, takkan nak biar jeh. nanti hilang kecomelan gua.


aku baru perasan rambut aku dah panjang sangat. nak pegii potong lah. ade jugak niat nak potong pendek, tapi ramai yang tak bagii. aku pun ase sayang jugak nak potong pendek rambut panjang2 nii. masalah jugak kan.

esok nak pegii merempit dengan qudsiyah. (*-^)
sesape nak lawan race ngan aku boleh lar, esok pukul 8 pagii. mula dari umah masing2 sampai smk kb. ikut suke lah nak ikut jalan mana. hahaha.

giler tak siuman otak aku ari nii. dalam satu tajuk rangkum sume citer yang ade. eh, suke ati aku laa kan. nii blog aku.
oke lah, dah malaz nak merapu. kaki dah saket sesangat. see u later. babai

No comments:

Post a Comment