Saturday, January 8, 2011

.tak kenal maka tak cinta.

aku ase aku dah jatuh cinta ngan die.

dulu ta suke giler kat dia. kalau boleh taknak jumpe pun.

tapi tu dulu. sekarang lau boleh ari2 nak jumpe.haha

aku sudah gila bayang.

kata orang tak kenal maka tak cinta.

aku ase aku dah kenal die, so aku boleh lar bercinta dengan die. ~ngeee
hati sudah berubah, maafkan aku wahai sayangku. aku tak bermaksud untuk menduakan mu.
haha. gedik tul kau ni mimi. oke, sila lempang.(*-*)

jangan salah faham k.

aku ase aku dah minat ngan subjek sejarah atau lam omputihnye history. sebab daripada pemerhatian aku, result exam aku untuk subjek sejarah nii takde lar teruk sangat. patut lar buah ati selalu dapat A sejarah. bukan susah sangat pun. cume aku kena usaha gigit gigih lagi. asalkan aku minat jer.

so, aku ambik keputusan untuk jatuh cinta ngan subjek nii. aku nak study betul2. atleast aku dah boleh cover subjek yang aku bajet takleh lulus tu(geografi) err, maksud aku bukan failed. tapi result tak berapa nak tinggi ler.

encek sejarah, tolong jatuh cinta dengan saya. hehe ;))

No comments:

Post a Comment