Monday, January 3, 2011

.gud job babe.

nampaknye harapan aku nak bangun awal semalam hanya tinggal harapan jer. ari ni pagi2 ag dah gelabah giler vavi tahap tak ingat. haha. aku ase cam nak gelak guling2 jeh bile ingat balik peristiwa manis pagi tadi. tak pernah2 laa ari pertama aku bangun lewat cam pagi tadi. ni kire first time in my life ler. memang gud job ah. tahniah buat diri sendiri bab dah berjaya bangun seawal 7a.m nak ke g skul.

dah tengok jam tu dalam otak aku nii antara dua jer, nak sambung tido balik or cepat2 gi mandi. last2 aku pilih pegi mandi. takkan la mula2 sekolah dah taknak pegii kan. tak sanggup aku dapat surat cinta dari miss law(cikgu kelas aku). baek aku redah jer lau terkantoi ngan cikgu bab lewat. lantak laa nak kena denda ke ape. dah terlewat, nak wat camne kan. bukan aku sengaja pegii lewat. naceb baek r sampai kat skul tu budak2 tengah kalut berkumpul kat dataran. haha. selamat aku ari nii. esok insyaAllah tak lewat ag. kepada buah ati, thankz ekk bab dah text saya pagii tadi. laupun saya taktau pukul berapa awak text tu.

banyak pulak kejutan ari nii, mula2 pasal kelas kiteorang dah tak bergabung dengan kelas budak2 PP. happy la kot but at the same time tak berapa meriah bile berpisah ngan TIQAH&YEN. baby team dah berpecah, dah tak cukup ahli laa nampaknye. then, kejutan lagi satu. miss law dah tak mengajar kiteorang, die just jadi guru kelas jer. bile kiteorang tanye die naper, dengan jujurnye die jawab dah boring tengok muka kiteorang. ade ke patut camtu. hish. tak patut langsung lar aku ase. haha. just hope cikgu baru yang ganti die nii best cam die jugak lar. im gonna miss u laa MISS.(tipu jer kot)

No comments:

Post a Comment