Saturday, January 29, 2011

semuanye akan terjawab

aku ase ade sesuatu yang tak kena lah. harap ape yang aku ase nii tak jadik kenyataan. tapi kalau betul, how do i want to face that. something yang aku tak expect langsung nak jadi tibe2 jadi.

now, aku dah mula ingat balik ape yang pernah family aku cakap dalam 2,3 ari nii. maybe diorang nak bagi clue kat aku, tapi aku tak sempat tangkap ape yang diorang nak gitau tu. bodoh nye aku. sampai macam tu sekali aku leka.

kenapa mesti sekarang sume nii jadi? sorry, aku tak salahkan takdir dan takkan pernah salahkan sesiapa. tapi aku tak boleh terime kenyataan kalau betul ape yang aku sangka tu jadi. dan, segalanye akan berubah.

to my dearest aunt, please do not explain anything until i find it myself.

mood:sedih yang teramat sangat. semoga aku kuat bile tahu perkara sebenar.

No comments:

Post a Comment