Tuesday, January 11, 2011

.ingat mase lampau.

dah lame aku nak tulis sal nii, tapi tak sempat. and now, dah boleh citer kot. xD

citer nii takde lah best pun, bukan citer korea or hindustan tapi nii citer sal classmates aku untuk tahun 2011 ni. kiteorang sume ad 18 orang adek beradek. 8 laki and 10 pompuan. alhamdulillah sume laki and pompuan lam kelas aku nii boleh masuk geng ngan aku.

bila ingat2 balik, suasana kelas aku nii nak2 same jeh ngan suasana kelas 5s dulu. tak di sangkal r bila bilangan pelajar lam kelas tu sikit keadaan akan jadik lagi best lah. lam kelas pun rilek jeh. memang same r ngan kelas aku dulu. aish, rindu rindu. tapi kelas aku dulu ag sadis kot, laki 4 orang jeh. tolak pulak 2 orang yang tak berape nak masuk kepala. haha. yang pompuan sume oke lau pun ade macam2 ragam.

dalam kelas pun lebih tenang r sekarang. takde gangguan. takde dah orang nak perhatikan tingkah laku kiteorang. BEBAS. lau mase 6rendah dulu pergaulan tu agak terbatas ler. takleh nak bising2 sangat, nak gelak pun kena control sebab akan ade makhluk laen tengok kiteorang dengan pandangan tak puas ati. ciyes aku cakap, tak best. jeles ke ape budak2 nii, nak cakap ngan classmates sendirik pun salah ke? bukan nak menggatal. sengal!

oke lah, takde ape dah aku nak mengarut. tu jer nak citer. pape pun 6ppua1 memang best. pelajar2 lak sempoi habeh. tahun depan mesti aku akan rindu kat sume budak kelas aku nii.

No comments:

Post a Comment