Thursday, January 13, 2011

bosan!!

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
geram betul ngan budak kelas aku yang sorang nii,
ntah nak ape pun tak tahu lah aku.
takut pun ade sebab cam orang giler seks pulak.
asyik tegur aku jeh. meluat jugak kadang2.
asal takde cikgu jeh kau panggil name aku.
lau ade pun kau camtu jugak.
ntah kena sawan giler ape lar kau nii amir.

oke, fine.
tak salah pun lau nak berkawan
satu kelas tu sume kawan aku.
jangan cakap mamat tu giler kat aku pulak. huh!
tapi jangan r sampai aku naek rimas ngan perangai kau.
dan jangan lar wat sampai aku benci ngan kau eh.

dengar2 ngan bestie aku pun kau dah wat hal.
nii nak wat hal ngan aku lak.
wth!

nak tengok minggu depan perangai kau nii still camni or berubah.
lau tak, tahu lar aku nak wat ape.

*aku akan sabar selagi boleh.
jangan buat aku benci tengok muka kau.
nanti laen lak jadinye.


thats all for today.
ari nii letih sesangat. petang tadii hangout ngan geng baby team yang tak cukup group tu. makan pizza.
malam pulak kuar makan chin chum. kenyang der.

badan ase cam tak berape nak sihat. (^_*)

2 comments:

  1. nape yg??? cm bez je cter???
    sape lak yang kacau u ni???
    story ckit...:)

    ReplyDelete
  2. haha...cter xde r bez sgt..propa jeh lbih tu...nt2 lar i stori ekk..

    ReplyDelete