Sunday, January 9, 2011

.kesilapan teknikal.

aku ingat malam nii dah takleh nak update blog daa. balik skul tadi tetibe jeh maksedare aku tanya sal bil broadband. bulan nii tak bayor lagi.

takde angin takde ribut tup2 streamyx kena potong. cam tak caye lak aku. haha.

aku pulak ari nii skema sikit, tak bawak fon pegii skul. bab ade assembly. bawak benda haram pii skul nii leceh sikit. nak kena sorok2. lau ari khamis lak lagi r seksa aku. baju batik takde poket. esh, nii apsal dah melalut pegii ke baju batik segala.

oke, berbalik pada citer tadi. maksedare aku siap mesej ag kat aku cakap suh gii bayor broksben broadband. dalam otak aku satu jeh pikir mase tu, takleh nak update blog. haha.

tapi malam nii boleh pulak gune streamyx. saje jer wat suspen, buduss lah. tak pasal2 aku dah lupe aku nak citer ape sal kat skul ari nii.

oke lah, nak buat esaimen sikit sambil2 tengok AJL. sambil menyelam minum air. (*-*)

No comments:

Post a Comment