Wednesday, January 26, 2011

.dah tak pening pikir daa.

hooyah! esok dah khamis tau. cepat nye mase nii berlalu. nii kire minggu last untuk bulan JAN. aku ase setiap entry, aku asek cakap sal bulan ngan mnggu jer. taktahu lar sebab ape, aku pun pelik jugak nii. maybe esaited sangat nak masuk bulan baru. huhu T___T


ok, esok kena hantar sejarah. tapi aku tak buat pape ag. nii sume gara2 dok kejar buat keja ekonomi yang bertimbun2 tu. last2 cikgu tak pandang pun ape yang kiteorang buat, jeling pun tak. naek geram jugak aku ngan cikgu nii. berbalik pasal keja sejarah tadi tu. malam nii sempat ciapkan. sikit jeh tu. buat mind map. senang.


minggu depan, ari ahad kena hantar PA. essay tu maseh lagi berbaki 4 dan tidak berganjak dari cuti tahun lepas. etu saja esaimen yang kena hantar sebelum cuti. lepas cuti pulak geografi jer. naceb baek dah ciap. so, boleh cuti sepuas2nye lar. mase holiday nanti dah tak payah susah2 pikir pasal homework yang kena hantar tu.(*.^)


plan untuk minggu depan:

1) selasa 1FEB
   - nak pegii buat ic dengan geng baby team.(ntah ape lar name kumpulan aku nii)
2) rabu 2FEB
   - nak pegii sekolah lame. ambik sijil (mood-kemalasan tapi terpaksa)sebenarnye malu. huhu

tu jeh kot yang aku plan untuk cuti nii, tapi tak tahu lar kot2 tibe2 ade yang sudi ajak aku nge'date'. ~ ngeee


oke tata! tak mandi lagi nii. baru balik kelas.

No comments:

Post a Comment