Monday, January 24, 2011

.buat-buat tenang.

dah 2 kali aku nak update pakai pc tak jadik, ntah ape masalah pc tu pun aku tak tahu.


ari ni ari kedua bagi minggu ke-4. esaimen dah sedia ade bertimbun, yang akan datang pulak berlambak2. semakain mem'busy'  lah aku nampaknye. tapi muka nii rilek jer. macam orang takde keje. muka tension mane boleh tunjuk kat orang kan, simpan jeh dalam hati. laupun aku tension giler babas. dalam tension2 pun hidup kena enjoy, baru lah fun kan. haha


sebelum masuk bulan FEB nii lah aku nak wat sume benda. nanti extra class dah mula. jadual memang pack. ngan koku lagi. aku dah lar tak berape minat ngan aktiviti outdoor nii, tapi terpaksa mengaktifkan diri untuk tahun akhir nii. tahun nii jugak aku kena guna mase sebaek mungkin sebab bila dah habeh sekolah aku akan rindu suasana kat smk kb.


tu jer nak coret untuk ari nii, mase tak mengizinkan aku berlama2 depan benda alah nii. hasad dengki sungguh.hish.

No comments:

Post a Comment