Friday, December 31, 2010

welCoMe 2o11

tahun baru, azam baru, suasana baru, kehidupan baru. untuk tahun 2011 nii aku taknak tanam azam banyak2 bab takut tak tertunai. azam tahun2 lepas pun maseh tertangguh. lau camtu baek takyah berazam terus, tapi lau takde azam nii takde matlamat pulak hidup. susah kan. hurm.

mood menghadapi tahun 2011 agak tidak gembira. tidak seperti tahun2 yang lepas. untuk tahun 2011 aku jadi takut, tidak yakin dengan kemampuan diri untuk jadi calon STPM. ape dah jadi dengan aku nii? aku sendiri pun tak faham. tibe2 jeh jadi jiwang karat camnii. mata pulak sensitif giler tahap gaban ahh, asek nak nanges jer. tak habeh2 aku nii nak wat drama airmata. saket ati betul ngan diri sendiri.

susah sangat nak ucapkan selamat tinggal kat buah ati aku. huh! dan esok 1JANUARI2011 aku terpaksa say goodbye kat buah ati. kalau ade jodoh kite akan jumpe MAC nanti yer. dont forget me k. keep ur promise that u always be by my side till death fall us apart.

how can i forget all that,
when you're the one who make me smile,
you'll always be a part of me,
how i wish you were still mine.
ILOVEYOUFUCKINGDAMNMUCH!!

No comments:

Post a Comment