Sunday, December 19, 2010

.Cuti-cUti DaY.

ari ni awal2 ag aku bangun tau. ciap pegi beli bekfes tinggal kat orang umah yang tak bangun tido ag yau. sungguh aku baek ati serta rajin ari ni. haha :)
ekcely, ari ni aku ngan kawan2 serta buah ati tersayang plan nak gi berkelah kat lata tembakah. tempat ni tempat peranginan kot. aku kurang pasti, tapi takde lah cantek sangat pun. biase2 jeh bagi aku. ade air terjun tapi takut ahh nak mandi, tempat ni cam bahaya jeh aku tengok. berbeza ngan tempat laen, air terjun dekat jeh, yang ni jauh wey. tak larat aku nak jalan atau yang lebih tepat ag aku sayang kat lemak2 lam badan aku ni. haha. piknik ni tak berape bez atas faktor hujan namun kami teruskan jua niat untuk ber'bbq'. dan ade lagi faktor2 laen, tapi aku malaz nak nyatakan di sini. biarlah ia hanya menjadi rahsia aku. wakakaka. (ayat cam lam novel lak)

jam dah menunjukkan pukul 4.11a.m yer sekarang,betul aku tak tipu. disebabkan aku sudah menidurkan diri pade awal waktu maka aku bangun pade jam 12a.m dan online fb. ini bukan satu keja giler tapi ini laa keja bile dah ase terlebih tido. ni dah masuk part merapu meraban.

ni maksedare aku punye ayat.die suke jeh usik aku ngan ayat camni, bab die tau aku ni agak penakut orangnye(tapi takde laa takut sangat pun.hehe)

Nur Syamimi Abd Aziz tdo2 ler......nnt ada seseorg mnegur anda dr blakang!!!!!! dia brkata" mimi...knapa x tdo ag ni???"

ayat ni sengaja di taggedkan untuk aku dikala aku sedang asyik melayan fb. kejam kan maksedare aku ni. huish. potong angin betul r. dan disebabkan timbul sedikit perasaan takut, aku takkan balas post tu sekarang tapi pagi esok. haha
selamat malam untuk aku sendiri. gudnite.

No comments:

Post a Comment