Tuesday, December 7, 2010

kiNdA bUsY

sudah lama tedak meng'update',aku sedikit sebuk dengan lesen 2,3 hari ni. kena masuk bengkel la. sungguh membosankan. ase macam nak lari balik jeh. tapi naseb baek aku ni sabar. so,x jadi la. demi mendapatkan lesen,aku tahan jeh.

sejak bermula cuti ni aku agak sebuk berpoye2 jeh, lepas kena perintah berkurung minggu lepas, minggu ni aku busy ngan tido jeh. pantang ade masa terluang mesti aku tido. tak tahu laa sindrom apa yang melanda aku ni. malam pun same, aku akan tido awal then akan bangun lam kul 11 or 12. menggiler sungguh.

makan lak takyah citer la. memang banyak. time bangun kul 12 tu mesti perut berbunyi minta di isi. kalau ari2 aku wat tabiat camtu.habeh cuti ni boleh jadik cam ocu dah saiz aku ni.


*nak kawal balik pengambilan makanan..huhu xD

No comments:

Post a Comment