Wednesday, December 22, 2010

sTuPidO

kau ni memang tak faham melayu ke hah? heran aku ngan jantan cam kau nii. ari tu bukan maen ag kau sound aku ekk, kali nii kau kacau aku lagi. muka tak malu betul. aku taknak kat kau lah stupid. berape kali aku kena cakap, atau kau nii tak faham melayu? or aku kena speaking baru kau faham. 

tapi nii bukan salah kau jugak kot, aku yang gedik cakap aku single tu apsal. padahal dah sah2 aku dah berpunye. ok, fine. tu memang salah aku. and ari ni aku dah mengaku kat mamat tak faham melayu tu yang aku dah ade buah ati. kau terus tak reply sms aku, maaf kalau aku buat kau tertipu. tapi aku ase nii yang terbaek daripada aku terime kau pastu wat kau kecewa bab maen kayu tiga. kan kan?? laupun aku tak caye langsung kat kau, ntah2 kau saje jeh nak maenkan aku. baek aku terus tak terime kau kan. harap telenovela pasal kau nii tamat ari nii. sekian. 


No comments:

Post a Comment