Monday, December 13, 2010

pEriHaL lEseN

yes,,yes!! satu dah settle tinggal satu jeh ag iaitu latihan amali untuk basikal  Oops motosikal. yang moto ni aku pikir 2 kali gak lah nak wat tu. nampak cam memalukan jeh. aku tengok lau ade yang wat latihan mesti ade yang perhati. lau keta punye tu tak kesah pun. bab kite dok lam keta kan. aku pun tak perasan ade orang tengok ke tak. (padahal takde orang tengok pun, perasan jeh lebih aku ni) hakhak. sengal.

rase tak sedap badan sudah kembali apabile aku balik dari kotaraya. giler sungguh, ntah ape laa aku pijak kat citu sampai badan aku cam nak demam jeh bile maghrib tibe. mata lak pedih2. sememangnye aku benci keadaan ni.

petang tadi lak huru-hara jadinye bile sampai jeh kat kotaraya, tak sempat masuk pagar ag ase len macam jer. tup tup tengok kat bawah, pakai selipar. bengong tahap cipan lah. naseb baek sempat call umi suh patah balik, terlintas lak kat umah nadia. terus melencong umah die wat muke tak malu mintak pinjam kasut. mesti die terkejut kan tibe2 jeh aku muncul depan umah die, mesti cakap aku buang tabiat. sori beb, aku memang terdesak. nak balik umah takut tak sempat.

thankz for my bestie nadia. xD. naseb baek ade die.lau tak saje jeh aku kena sound ngan staff kotaraya yang agak2 cam berlagak tu.

No comments:

Post a Comment