Wednesday, December 15, 2010

mase, mase, mase

cepatnye mase berlalu, lau dikire tinggal 15 ari ag cuti aku akan habis. sungguh aku taknak cuti aku habis. cuti aku ni cam berlalu camtu jeh,mengalir bagaikan air di muara. ececeh, bermadah plak aku. haha. xD
dan yang paling aku tak suke bile sume kawan2 akan kembali ke tempat diorang belajar. ini termasuklah buah ati aku. :( hehe.
bile kuliah dah mula dan bile tutorial dah berjalan, mase untuk bergedik santai dengan si die sudah semakin berkurangan. takpe la saya tak kesah pun, masing2 busy kan, tapi awak jangan lupekan saya ye. (ayat gedik) ahaks.

tahun baru nanti aku akan semakin tua, tahun baru nanti aku akan jadi remaja 19tahun, dan tahun baru nanti aku akan jadi calon stpm 2011. sungguh aku maseh tidak bersedia untuk menghadapi sume tu namun aku terpaksa walaupun dengan hati yang tidak rela. (ntah ape la yang aku merapu ni).

mo0d : tedak bersedia.

No comments:

Post a Comment