Sunday, December 26, 2010

mAksEdaRe aKu puNyE CitEr

ermm...psal yg ocu ckp ari tu..tntang klau kta couple n kta make a lot memories ngan couple,n then bla break sukar nk trima knyataan coz all memories akn brlegar2 dlm fikiran kta, tu mmg btul..klau x prcye,cuba rsa nnt..hehehehe..anyway,sbnarnye
 itu sume dr pngalaman ocu...shhh...snyap2 tau!!


aku taktahu benda ni sengaja dipostkan kat wall aku or tersilap post. sebabnye aku sendiri pun confuse dengan 
ayat last tu. die suh aku senyap2 tapi die post kat wall aku, dah sah2 laa akan ade orang bace nanti. pelik aku ngan maksedare aku nii. 


aku kurang pasti ape motif sebenar maksedare aku nii nak sampaikan kat aku. adakah die taknak kiteorang selalu jumpe or ???? blur sudaa. 
tak kesah la. time cuti ni jeh aku selalu jumpe, bile buah ati dah balik bangi dah takleh nak jumpe2 selalu. :(


so sekarang, gunekan mase yang ade nii baek2. tak baek membazir kan? huhu xD
jumpe lah selagi boleh.

2 comments:

  1. hahahaha...umm i pn plik gk..
    hehehehe...umm ekk i xigt pape pn..huhuhu
    yup jmpe lh slagi bleh..haha

    ReplyDelete
  2. haha...u x ingt ekk?? nyanyok laa tu..huhuhu..ye ye..jmpe jgn x jmpe..

    ReplyDelete