Tuesday, December 21, 2010

AKU,DIA, dan ANDA.

kemarin kiteorang sekali ag kuar. kiteorang di sini bermaksud aku, kawan2 dan tidak ketinggalan buah ati aku. huhu. xD

kuar gi mall jeh, and kbmall la jadi sasaran kiteorang. sememangnye diorang ni betul2 berduet. shopping memang kalah aku yang pompuan ni. kesimpulannye, aku tak beli pape pun. haha. satu kejayaan buat aku sebab dapat mengawal nafsu membeli. tahniah untuk aku yer. maybe nii kali terakhir kot kiteorang kuar ramai2 untuk tahun nii. gpun tahun nii juz ade beberape ari jeh ag. lepas sume2 dah letih menghabehkan duet dan penat maen bowling ketiorang pun balek laa. dan aku betul2 letih laa temankan diorang nii but im happy. thanks to all my friend. i love u lah. muaxx.

tahun depan dah plan nak gi tambun,perak lak.

OMG!! berat aku kembali bertambah la. tidakkkkkkk!!! tu lar sape suh aku makan banyak kan. dan keputusannye berat aku sekarang 48 point berape entah. nampaknye aku perlu kembali diet untuk meng'stabil'kan balek berat badan nii. semoga berjaye untuk aku yer.

No comments:

Post a Comment