Thursday, December 23, 2010

tAhNiAh mCdaa. haha

oops, ari ni result PMR dah kuar la. maksepupu aku dari minggu lepas ag dok kalut. (ye, maksepupu laupun die lebih muda 3tahun dari aku). berdebar katenye.

anyway, congrats yaa eda, dapat 6A. kalah aku. memang tak dinafikan laa kau lebih bijak dari aku. tapi tak kesah r, bab aku punye dah lame berlalu. gpun juz pmr, tapi aku dulu frust jugak kot. sampai demam lepas ambik result tu. haha. ahh, etu citer lame, tak perlu di ungkit. seingat aku la, dalam family aku nii, eda sorang jeh boleh dikatekan pandai sikit dari aku. UPSR pun die sapu habeh 5A. aku ase die frust kot takleh straight A's bab die ni pelajar target kat skul. nampak die cam tak teruja jeh dapat 6 bijik A. tapi tak kesah pun, PMR dapat 8A pun tak semestinye kau leh jadi doktor terus lau SPM hampeh. ~ngee.
kau boleh A banyak2 pun kau nak stay kat skul tu jugak kan. so, takde hal lah.

aku sebenarnye dok tunggu family eda wat majlis kesyukuran. haha. i like it. boleh makan banyak2. xD

No comments:

Post a Comment