Wednesday, December 29, 2010

.eNtRi tAnPa TaJuK.

aku nii selalu jeh kena buat benda yang aku tak suke.
contoh:
goreng ikan. sebab ikan nii bile aku goreng jeh die mesti minyak tu memercik. aku tak faham betul laa naper ikan2 ni camni ngan aku, lau orang laen yang goreng aku tengok takde laa jadi camtu. fed up betul ahh.

umi aku pulak suke jeh die suh aku makan time die masak, aku yang nak diet nii kena batalkan niat nak diet aku nii gara2 umi aku paksa aku makan. tidakkah beliau tahu yang aku nii dah gemuk? kenape laa suke suh aku makan. aku dah laa susah nak tahan nafsu makan nii. lau dah terhidang tu memang ugii ler lau tak makan. akhirnye, diet ntah kemane. aku semakin gemuk.

tapi aku suke buat puding. haha. sejak aku pandai wat puding nii memang selang sehari aku akan wat puding nii. giler kan. kalau laa orang dalam umah aku nii ari2 makan puding lame2 boleh kena diabetes r diorang. yang dah ade diabetes tu makin meningkat laa nampaknye. huhu :P
dah aku pandai buat tu jeh, so kena wat laa laupun aku makan sekeping jeh yang selebihnye aku tak pasti sape makan, tapi mesti laa orang lam umah aku jugak. takkan laa orang laen pulak.

kepada sesape yang ase nak cube puding buatan aku boleh jer datang umah. kedatangan anda amatlah dialu-alukan. (tu pun kalau tak malu lah)

ade lagii benda yang aku tak suke tapi aku kena buat cume aku tak ingat ape. nanti lau aku dah ingat aku post lah. :))

No comments:

Post a Comment