Saturday, December 11, 2010

hamPiR sEleSaii

wah, latihan amali ade ag sejam, lambat betul nak habehkan sume. moto lak maseh ade 3jam. ntah bile lah nak ciap lau camni. ari ni ramai weh orang. jenuh aku tunggu. saket habeh pinggang2, keras bontot aku dok atas kerusi yang langsung tak empuk. sungguh memboringkan.last2 ade gak r orang panggil name aku. lega kejap. dapat lah aku belajar keta. sekali masuk keta tu, mak aii cikgu. cakap tak berenti peramah giler wey, mula2 tengok cam garang tapi gatal. cakap punyer r "lebat" bak kate kawan aku Nadia. hahaha. xD

sejam sudaa selasai, tunggu untuk jam ke-2 plak. kali ni dapat lak cikgu yang agak kurang berbicara(cewah,ayat), tapi tak r garang sangat. biase2 jeh. dekat2 nak habeh latihan tu,fon die plak dok nanges lagu maher zain,mintak di angkat. ape ag, sekali bercakap memang tak berenti. lemas aku dalam keta. tahan je lah. yang call tu pompuan, makwe die kot. ntah2 skandal. wallahualam. akhirnye, turun lah aku dari keta cikgu yang aku tak tau name tuh. senget sungguh anak murid pun.

makanye,selesai lah amali aku selam 2jam. lau pun aku tunggu tu hampir half day.

letihla, mau berehat atau dalam erti kate laen tido.

No comments:

Post a Comment