Wednesday, April 27, 2011

dont know how to say.

minggu nii memang minggu yang paling mencabar kot . fikiran aku huru-hara giler . tak tahu nak pikir ape . satu class cam tak ngam .

sume pakat cari pasal , yang pompuan gaduh ngan laki , laki gaduh sesama die . malang giler minggu nii . tak pernah2 ase camtu .

aku sendiri pun same jeh , mood sensitif giler . tak boleh orang kate sikit . mula laa nak sentap . jiwa kacau kot .

semalam pulak terlempar beg kat sii laki tu , sasaran tepat kena kat muka . terus tak cakap ngan aku . satu keja pulak aku nak pujuk die mintak maaf . bukan ape , tak best lau satu class asyik nak gaduh jer .

thats why aku seboleh2nye buat dek je lau orang cakap ape pun . lau sentap tak tentu pasal orang mudah benci . selagi aku ase benda tu tak menyentuh sensitiviti aku . lantak diorang lah nak cakap ape .

berharap agar minggu2 berikutnye , aku tidak lagi jadi cam minggu nii .

No comments:

Post a Comment