Monday, May 2, 2011

aku derma darah??

ari nii ade karnival semarak nilam and gegar ict kat skul . program tu biase2 je kot . takde lar best sangat . tapi yang best nye, aku derma darah . ase cam tak caye tapi kena caye jugak .

mula2 gii timbang berat kat USM punye tak layak , sebab tak sampai 50kg . tak de lar berat sangat kot aku . haha  . perasan jeh lebih . then gerak gii kat HRPZ2 , kat situ baru laa layak 45kg ke atas .

so, ape lagi. isi borang, check kumpulan darah and diorang bagi makan . then, bermulalah operasi kerja amal aku .
ok, ni bukti aku berani derma darah . itu partner aku. hoho
first time derma darah  ase pening2 sikit. normal laa kan. menderma untuk menghasilkan darah baru .

2 comments:

  1. eeeeiiiiiii . . . sakit ! !

    ReplyDelete
  2. tak sket pun yana...biase je...tp jrum die bsr tau..huhu

    ReplyDelete