Monday, April 11, 2011

dah boleh rase lega sikit.

update dalam keadaan mengantuk. ari nii habis test terus balik umah tapi tak sempat nak tido sebab layan tv. sebelum balik umah sempat pegii jpj. sambung lesen yang dah lame membusuk dan tak berkubur tu. melayang rm30 duitku.


semalam tido agak lewat, konon2 aku buat revision muet laa, tapi cam tak sedar diri pulak yang esoknye ade test. last2, layan fb sampai kul berape ntah. pagi tadi, bangun tu ase malas and mengantuk giler nak gerak pegi sekolah.

aku third group untuk speaking test muet. masuk bilik tu takyah citer r die punye nervous, ase nak tercabut kaki. tapi buat2 steady je laa. tajuk aku dapat tak best. "kenapa remaja perlukan nasihat ibu bapa bagi buat keputusan untuk membeli kereta". jujurnye, aku redah jer mase task A tu. tapi naseb agak baek mase task B. boleh jugak  bagi pendapat yang kirenye logik laa.

kuar bilik exam dengan senyuman menandakan aku happy sebab dah lepas satu azab ujian untuk muet. kite tunggu ujian seterusnye on saturday. chow bedah! ;)

No comments:

Post a Comment