Friday, April 22, 2011

entry random minggu nii

update untuk seminggu terus laa,,sebab takde kesempatan nak update ari2. kesepitan tu ade lah.

1. muet dah tamat. lega giler. hope dapat result yang terbaek. ahad tu, pegi sekolah macam biase. takde p&p sebelum rehat sebab kena kemaskan dewan yang kiteorang guna. lepas rehat blajr cam biase n once again. dont like geografi alam sekitar fizikal.

2. night classes dah start ari selasa. tapi untuk subjek ekonomi jer dan ini percuma. malam tu faham sangat2 ape yang cikgu ajar, n cikgu aku tu pun cam tak garang sangat dah lepas balik dari lawatan ari tu. saya suke ekonomi. haha

3. tapi yang tak syoknye, tambahan petang still 2jam. totally tired. terkejar2 nak buat sume benda.

4. ari selasa mase nak pegi kelas malam tu, cube bawak skuter rinos kawan aku punye. tapi cam tak best. tak boleh nak biasekan diri dengan bawak motor tanpa menekan mana2 pedal di kaki. mase nak park motor tu, nak terbalik sebab tak boleh nak imbangkan badan. T___Y

5. semalam, dapat keluar pegii kbmall, makan, n wakaf che yeh. walaupun badan agak tidak sihat kerana telah mengalami jangkitan selsema dari budak mane ntah tapi aku gagahkan diri juga. dan aku telah berjaya untuk tidak membeli ape2 sekaligus tak kuarkan duit(ini merapu).haha. balik dah pukul 2a.m. ape tujuan aku bold sebab ayat tu?suke ati aku laa.

6. semalam jugak aku dapat tahu cik amirah gedik dah gedik dengan encik gedik die. haha. im glad for u dear. i think he is a good guy. sooo sweet.

7. sabtu nii iaitu esok ade match futsal dan dengan bangganye aku nak cakap, aku daftarkan name aku untuk maen game tu. sungguh tak dapat nak bayangkan. best of luck to my team n i. petang pulak ade surprise party.

8. cukup sudah entry untuk ari nii, badan dah mula rase panas dan peluh dah berlumba2 keluar dari rongga2.

No comments:

Post a Comment