Wednesday, April 13, 2011

diet oh diet

tajuk tak kena kot ngan aku. aku tak pernah laa diet giler2 sampai tak makan langsung. seminggu nii nafsu makan sedang membuak. sabtu lepas makan pizza sampai 4 slice. memang catat rekod. kalau dok kat rumah pulak mulut tak boleh dok diam, ade je makanan aku nak makan. ntah kenapa laa aku jadi kebuluran giler. macam orang kat palestin yang tak pernah jumpa makanan jer.


dalam bulan nii dah berapa kali makan pizza hut. dah addict ngan cheese die. waaaa, sedap tak boleh nak cakap kat orang. semalam pun dinner ngan pizza jugak. kalau boleh ari2 nak mam pizza, haha. botak laa kepala lau camnii. nafsu makan tak boleh nak tahan kan. makan selagi kau boleh. nanti bila dah terlentang saket datang la segala makanan yang sedap pun, takkan ade selera laa nak makan.


kawan aku cakap aku kena kawen ngan tauke pizza. haha. (sengal giler kawan aku tu)

2 comments:

  1. haha,,,nk jgk ker???? i smpn laa nt..kotak kt u..hahaha

    ReplyDelete