Friday, April 8, 2011

kembali meng'update'

aku terbangun awal di pagi jumaat yang mulia nii. bukan kerana ape, cume terkejut dengan getaran telefon menandakan ade mesej masuk yang telah di hantar oleh encik contact lens di subuh hari. credit to you. kalau tak terlepas laa subuh ku pada hari minggu nii yang indah dan damai ini. ceh, ayat berbelit2.

aku nii setiap kali update mesti buat ayat same. "bussy, tak sempat nak update jer".
bukan ape, dah aku memang setiap ari,setiap mase sibuk. nak wat camne. minggu lepas balik dari cuti2 malaysia sepatutnye kena menghadapi muat ari isnin tu. tapi ade sedikit perubahan, maka MUET aku akau hadap pada isnin minggu depan. persediaan maseh 20%. tak tahu nak prepare ape.

tarikh yang ditunda memboleh aku ade mase lagi untuk buat sedikit ulangkaji. its like an exercise. extra class buat listening. dan ternyata bahagian listening agak susah nak score. mesti peka dengan ape yang di dengar. kalau tak habeh laa markah kat bahagian tu.

dan minggu nii aku rase minggu yang paling membuang mase. shitt! asal nak study je mengantok. kenapa terlalu banyak halangan untuk menempuh kejayaan.? aku cume berharap agar permulaan pada minggu hadapan adalah lebih baek dari minggu ini.

niat dihati nak buat esei sebab pagi2 nii otak tengah fresh tapi mata pulak dah layu. ;)

No comments:

Post a Comment