Sunday, April 24, 2011

seribusatu cheritera dalam duapuluhempat jam

semalam terlalu banyak perkara yang berlaku , sume yang jadik memang kiteorang tak expect . mula dari pagi sampai petang then malam . bermula dengan satu kesah dan ter"create" pulak kesah laen .

bermula dengan kesah excident di pagi hari . plan maen futsal dah cancel . pegi tempat kejadian tu , then temankan kawan aku yang excident 2 orang tu pegi hospital . tunggu sume beres baru leh balik rumah . petang tu plan nak pegii taman bab dah plan nak wat surprise birthday . dan memandangkan sume benda dah ciap . plan tetap plan tapi tukar lokasi .

balik dari hospital , lepak2 kat umah dalam 2 jam . then , gerak pegi umah azreen balik . pegii ciapkan makanan and macam2 lagi . balik umah dah pukul 7:10 tak silap . mandi2 pastu berciap nak gerak gii tesco pulak . sementara tunggu yang laen siap , terduduk depan pc dan ter"online" fb then terus update status kontroversi konon2 excident . haha . kite tengok sape yang kena .

mase dalam kereta tu encik I text aku . and , aku balas cam biase then ntah naper terbalas something yang buat die call aku berkali-kali , naceb baek dua2 phone in silent mode . takde lar aku terkantoi tak jawab call , tapi akhirnye kantoi jugak lah . die call maksedara aku . ini tak boleh blah r . aku relaks je lar , dah tau sape yang bagi phone number maksedare aku .

thanks to cik gedix for the information . die gitau aku dah heboh dalam fb pasal nii . balik tu ape lagi . terus online . haha . tak sangka laa sampai camtu sekali jadi nye . niat nak acah2 jer . aku rase tajuk tu tak kena sikit , bukan dalam 24jam tapi sampai pagi nii ade cerita yang bersambung dari kesah semalam . aku terlewat bangun dan tak pegii sekolah . ase frust giler sebab ari ni ade presentation . Y___Y

No comments:

Post a Comment