Tuesday, March 15, 2011

.selamat ulang tahun sayang.

ari nii 14mac, tarikh yang aku tunggu hampir sekian lame. tarikh nii ade dua makne dalam hidup aku. 1st, my anniversary with my sweet heart. 2nd, my bestie birthday. 2 in 1.

to my beloved mohd nur izzad aziz, happy 1st anniversary. saya ingat awak dah lupe, sebab takde wish pape pun tapi saya silap sebab awak still ingat. thanks sebab hadir dalam hidup saya selama setahun as my beloved and two years as my bestfriend. laupun sejak akhir2 nii kite jarang berhubung, harap itu tak jejaskan our relationship.

aku harap ape yang ade sekarang berkekalan, tapi kalau takde jodoh tu nak buat macam mana. aku terima dengan redha.


and to my aunt,
i know u read my blog. i just want to tell u that nothing happen between me and izzad. he just busy with his study maybe, i don't know its true or not. for me, masalah cinta nii bukan isu yang besar nak difikirkan. so, jangan risau ler kalau orang update sal jiwang2. itu hanya lah sekadar luahan hati.

2 comments:

  1. hapi i dgr u ngn ijad dh settle..
    laen kli jgn lh pkir bkn2 k..
    n slmat ulang taun gk utk u all b'dua..
    hope kkal smpai ble2..
    amin

    ReplyDelete
  2. wahahahahhahaha...mlu gler lar kmen kt cni...almk...mne nk ltak muka nii..huhu

    ReplyDelete