Thursday, March 24, 2011

.miss encek belog. hehe

yuuhu! streamyx kat umah tak jdi, kesedihan betul. tak boleh berfb n jelajah blog orang. haha.

esaimen untuk perbentangan tak siap lagi. tibe2 streamyx pulak wat hal, kena laa pinjam broadband orang. tak pasal2 kan. ini laa perlunye broadband disaat streamyx menggila.

kemarin, 23mac. birthday buah hati. ~ngee. frust sebab tak jadi first person wish kat die. aku tido awal, dah kunci jam tapi tak sedar.

result exam ari tu tak sure dah kuar ke belum, tapi markah dah tahu. ade subjek yang mengecewakan tapi ade jugak yang okay2 jer.

ari tu first exam frust pasal ekonomi yang aku tak baca arahan soalan menyebabkan aku jawab 2 daripada 4 soalan. tapi markah aku takde la rendah. tu kirenye lau aku jawab 4soalan full dah dapat kot 40 lebih or 50. not bad jugak lar. hope next exam aku dapat score lar.

aku dah takleh nak wat pape kot untuk subjek geografi nii, lau mula2 ag tak faham, sampai akhir laa tak faham. nak study dari awal balik tu ntah sempat ke tak. takut nanti terkejar2 yang tak pasti hasilnye, pastu subjek laen tercicir.

sekarang pukul 2:11 a.m. tadi pergi wakaf che yeh, mandi ujan. basah habeh. membuatkan kepala aku saket.

*guna broadband tak best langsung, lembab. naceb baek orang bagi pinjam jer, ngada2 betul.

No comments:

Post a Comment