Saturday, March 5, 2011

i have done a big mistake T___T

semalam tido dengan perasaan tak sabar and nak cepat2 pegii sekolah jawab periksa. sampai mimpi pun pasal sejarah yang aku hafal petang tu. memang betul2 excited laa.


dalam kelas pun sibuk jer dok explain kat kawan2 sal hukum adat laa itu laa ini laa. bangga kejap aku leh ingat sume tu. oke, pukul 8:40 a.m dah start exam untuk paper sejarah.

first, bace soalan. giler senang soalan. sume yang aku bace tu masuk. alhamdulillah, markah sejarah aku kali nii tak cam tahun lepas dah kot. habis kul 10:10a.m. gi makan2 then naek sambung study ekonomi pulak.


kul 12 bermulalah untuk paper ekonomi makro. soalan tak terlalu susah bab sume tajuk wang. tapi yang paling aku kecewa. aku tak bace arahan soalan menyebabkan aku jawab 2soalan jer daripada 4. dah sah2 laa markah aku tu lagi rendah dari orang laen.

kalau tak bace arahan soalan dalam STPM nanti memang tu betul2 satu kesilapan yang terlalu besar.

ase nak nanges tapi air mata taknak kuar, simpan dalam ati je lah.
yang berlalu biarkan berlalu. buat yang terbaek untuk mase hadapan dan jangan ulangi kesilapan lagi.

No comments:

Post a Comment