Friday, March 11, 2011

.exam dah habis, cuti pun bermula.

seminggu sudaa tinggalkan blog. bile dah exam tu macam nii lar. nak update pun tak sempat. blog nii takde lar penting sangat kot. tapi kadang2 memang penting sebagai tempat luahkan perasaan.

exam ari tu memang takleh nak score. soalan susah giler bambi. saket ati lak mase tengok soalan tu. dah laa study pun ciput cukup2 makan jer. alamaknye tak terjawab ler exam tu. shit!

result exam tu nanti aku agak lingkup lar. habeh exam maka bermula lar cuti sekolah. horey2! sementara cuti nii aku akan lupekan sume benda pasal exam tu.

cuti nii extra class 2 ari jer. nanti mesti rindu kat _ _ _ _ _ (name dirahsiakan) haha. gedik semacam jer aku nii, macam lar orang tu rindu kat aku. perasan je lebih.

esok kena gii sekolah pulak, letih kursus tadi pun tak hilang lagi tapi terpaksa. dah tanggungjawab kan, kena lar pikul.

going to lipat kaen, dah dekat 2minggu kaen dalam bakul tak berlipat dah cam gunung everest dah aku tengok(tipu saja) see! betapa busy nye aku.

No comments:

Post a Comment