Wednesday, February 23, 2011

.mula menyibukkan diri.

sekarang jam menunjukkan pukul 11:39 p.m dan aku baru selesai dari buat baki soalan untuk PA. ekcely, bukan nak cakap aku study lame giler malam nii. hakikatnye aku dah tido pada jam 8:30 dan bangun pada 10:30. 2jam tido rase rugi pulak tak study.


ari tu ade rase takde semangat nak belajar betul2 and ase down sangat tapi sejak result stpm kuar ari isnin lepas, aku ase aku dah motivate diri aku sendiri supaya belajar dan berusaha betul2 for my stpm. and, when the economics teachers tell us pasal peratus subjek ekonomi tahun nii adalah 0%, kiteorang budak2 ekonomi nii ase tercabar giler and kalau boleh result tahun depan taknak camtu. so now, dah tak boleh nak maen2. cikgu2 ekonomi pun tegas giler minggu nii.

pagi tadi cikgu makroekonomi mengamuk bab budak2 nii tak buat ape yang die suruh. naseb baek aku tak kena rotan bulu ayam tu. lega sesangat.


setakat itu saja untuk malam nii. nak pegii sambung study sejarah. lagi 2 minggu aku ade exam.

No comments:

Post a Comment