Thursday, February 10, 2011

adakah ini satu permulaan yang baek?

extra class dah 3 ari start. tapi aku tak rase pun nii satu program yang berkesan untuk kiteorang para pelajar PPU. kelas tambahan nii makin buat aku letih ade lah. keje pun tak sempat nak ciapkan untuk sume subjek. just pilih subjek yang ade keesokannye jeh. nak wat revision pun tak sempat bab mata ngantok and badan letih. otak takleh nak time pape lau aku study pun.


tadi cikgu2 ade meeting, and they all usulkan supaya tambahan kiteorng nii di kurangkan dari 2 jam kepada sejam jer. tapi, orang atasan tak time dan tolak usul tu. ape lar nak buat kan? orang bawahan nii kena ikut arahan jer la walaupun tak puas atii ngan sume tu.


kalau aku je yang jadi pembesar, memang takkan ade lah kelas2 tambahan yang padat camtu. kecian kat budak2. tapi pembesar2 nii tak faham jiwa, diorang takpe lar. bukan mengajar and belajar pun. duduk dalam ekon, kejenye tandatangan pape yang patut. 

aku tak rase langsung lah tambahan nii bagi manfaat yang banyak dan berkesan kat aku. kat orang laen tu aku taktahu lah macam mane.

*sejak seminggu nii aku dah ade tabiat baru. tido di awal waktu dan berjaga pada tengah malam waktu. tabiat yang tidak sihat dan menyebabkan aku bangun lewat. nii sume gara2 EXTRA CLASS yang ntahpape tu.

No comments:

Post a Comment