Friday, February 11, 2011

.heran2.

seharian aku mengadap pc ari nii bab kena wat esaimen bm. cikgu dah hampir2 jadik hulk sebab budak2 kelas aku satu group pun tak siap lagii. nak tak nak aku buat lar demi menyelamatkan keadaan. banyak giler upenye kena taip. buat setakat yang mampu je lah, nanti aku bagi kat member aku lak suh siapkan laupun aku tak berapa nak harap kat diorang bab takut jadi laen lak bentuk tulisan tu.


oke, berkenaan tajuk entry tu. hampir 10minit yang lepas. aku online fesbuk. and like always lar. takde notification pun. pastu TERklik kat satu pic kawan aku nii. ekcely budak nii dok dekat jeh ngan umah aku. kawan rapat jugak lar mase sekolah rendah dulu. dengan keinginan nak tengok pic die lagi. aku pun godek2 lar album kat fb die. die frehair kat luar? aku ase cam pelik gak lar. kat umah pakai tudung elok jer. tapi kuar ngan kawan tak bertudung. dalam ati aku berkata "tu baru belajar kat kist kelantan lau dok kat luar negeri tak tahu lar aku" dasat kan. kena kejutan budaya die nii. mesti mak die tak tahu die camtu. wallahhualam.


memang pelik sangat r aku. padahal die nii budak MPI dulu. tapi pic lam fb sume frehair. aku yang frehair kat luar nii pun dah takde pic frehair lam fb. taktahu aku nak cakap ape. pelik lar ngan orang zaman sekarang nii.



bai2. nak sambung wat esaimen yang maseh banyak tak ciap nii.

No comments:

Post a Comment