Sunday, February 27, 2011

.begitu banyak cabaran dan dugaan.

dah lame sangat nak tulis pasal nii, tapi bila update jer taip benda laen. setelah beberapa minggu aku membuat penilaian tentang ape yang bakal aku tulis nii maka ingin lah aku mengadu pada encek blog, sebab die jer tempat aku mengadu sekarang. eh, mana aku punye buah ati? maaf, tiada jawapan untuk soalan itu.



sejak2 abang DBE aku nii dok rumah. aku dah pegii sekolah dengan die laa. senang sikit. tak payah nak tunggu orang ambik. lau balik awal or lewat pun takyah nak calling2 kat umah lagi.

bawak kenderaan kecik nii memang banyak cabaran. mudah kena langgar, mudah jatuh. tapi yang paling aku bengang+fedup sekali bila kereta or moto2 nii tak bagi signal nak masuk lorong. pastu pulak dok kat tengah2 jalan. time tu memang ase cam nak langgor je. sungguh aku sakit ati.

muka pun dah banyak naek jururawat jerawat akibat daripada pencemaran udara. kembalikan muka aku kepada yang asal. (*___*)

agak2 keje rumah aku untuk esok banyak ke tak ek? harap biase2 je lar. dah tak sempat nak wat revision for the first exam next week lau keje asyek bertimbun+bertambun+belambak. sudah2 laa aku merepek. nak pegii mandi segarkan badan yang agak2 dah wangi sangat nii. hahaha

No comments:

Post a Comment