Friday, August 2, 2013

dah august daa

alhamdulillah, maseh diberi kesempatan untuk bernafas sehingga hari ini. sedar tak sedar dah masuk bulan baru  dan dah berada di penghujung bulan ramadhan.

setiap kali masuk bulan ogos jer mesti nak taip entry pasal menghitung hari nak sambut birthday. haha. sangat kebudakkan right? kali nii malas dah nak kira. *ade 8hari lgi tau*. haaa, dalam malas-malas pun sempat lagi. saja nak cari publisiti murahan padahal takde yang kesah pun. lantak kau laa birthday bila.

tahun nii ada kelainan sikit birthday aku jatuh pada ari raya. dah 2tahun berharijadi dalam bulan puasa. sangat sadis. tapi kira terselamat dari terkena tepung dan telur dari kawan-kawan masa form6 dulu.

haih, dah nak masuk 21tahun pun. macam tak caya pun ada, tapi at the same time feeling esaited tu ada laa jugak sikit. sebab rasa bila dah 21 nii rasa laen. *laen macam mana tu tak tahu laa.

hmmm, takde nak wish pape bila dah cukup umur nii, just doa yang terbaek untuk hidup dan menjadi seorang yang lebih baek. amin.

fyi, dalam bulan ogos nii ramai sebenarnya lahir bulan nii. *ikut pada list kawan-kawan aku la. mula je 1 ogos. dah kena cari idea nak wish birthday. selalu malas je nak post kat wall. kalau yang rapat sangat tu baru menaip kat henfon n mesej, sangat klasik rite. tapi aku lebih suka cara tu lagi daripada just write hb kat wall.

k laa, selamat bersahur. baru habis tengok SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA. dan sebenarnya saya tak tidur lagi. baiiiii

No comments:

Post a Comment