Wednesday, February 13, 2013

special for my dear rumets

nak bercerita sementara tunggu puding yang dikukus masak. aku suka sangat panggil ex rumets aku "rumetsku yang tersayang". ntah kenapa name tu melekat je kat bibir tiap-tiap kali bercakap. maybe sebab aku betul-betul sayang kat diorang kot, laupun tempoh perkenalan kami sekejap je. tapi cukup terase dalam hati nii.
*ceh, ayat macam mintak kaki je kan*
ok, back to my story yang tak seberapa nii. jom kita kenal-kenal dulu dengan diorang a.k.a rumets tersayang aku.

 
our first photo, nii time MDS. dari kiri diba, ilah, aku and aida.
hajat dihati nak citer satu-satu pasal diorang, tapi ase cam takde idea. otak tengah fikir benda laen. pape pun diorang memang gempak. seribusatu kenangan telah kami cipta. thanks sebab sudi jadi kawan aku selama 5 bulan dalam bilik tu.

ni last picture for the last day sebelum semua berangkat balik negeri masing-masing.

No comments:

Post a Comment