Saturday, February 16, 2013

eh! someone text me.

sedang enak aku duduk lepak-lepak dengar lagu baca novel, tetiba! jengjejeng! dikejutkan dengan mesej seorang kawan sekolah menengah dulu. mesej nya berbunyi begini.*eh, dalam mesej pun ade bunyi jugak*

"mi, izat wk xnapok jh aku mta ko dk jle ng gwe..aku llu kot tpi pn xprase."

and i mase tu tertanya-tanya siapakah penghantar mesej itu. nombor cam pernah tengok tapi tak ingat bila cek dalam handphone satu lagi. ok, rupanya dia *mawar bukan nama sebenar*

eeerr sebenarnya izat tu my ex boyfie. we all dah break setahun lebih dah. aku pun taktahu apa motif sebenar kawan aku tu text aku semata-mata nak bagitau dia jumpa dengan lelaki tu. okey, taknak fikir negatif. maybe dia saja-saja nak aku tahu sebab aku kawan dia and pernah jadi buah hati si lelaki itu.

tapi aku punya perasaan nii, tak tahu nak cakap apa. takde lah cemburu or marah pun sebab we all memang takde pape dah sekarang. just let him with his life. and im happy with my life. terima kasih kat dia sebab dah tinggalkan aku and give me chance to get another guy better than him. bukan nak cakap besar laa tapi mase dengan die bahagia yang aku rasa tu kejap sangat. lame-lame rasa cinta yang ada tu dah tawar macam air paip. alamak! kembali jiwang pulak petang-petang nii.

nak say thanks to cikmawar sebab dah sampaikan gosip hangat nii. haha. ade lah modal nanti aku nak kenakan dia kat twitter. huhu.

No comments:

Post a Comment