Friday, December 23, 2011

lupekan semuanye

ari nii dah cukup seminggu dia pergi dari hidup aku.no more calls, no more sms. hanya diam seribu bahasa. memang ini yang dia nak. aku tak boleh nak paksa.

dan selama seminggu nii, aku rase aku dah okay. mula-mula dulu jer aku tak okay. hidup berendam air mata. tuhan saja yang tahu. tapi lepas 3,4 ari aku dah tak pikir lagi pasal dia. biarlah dia bahagia dengan keputusan dia. aku kena mulakan hidup baru. tak boleh asyik mengenang naseb je, banyak lagi benda laen aku kena pikir.

tadi on9 fb ade satu clip video nii, tajuknye menarik minat aku. aku bukak n tengok video tu. tetibe menitis pulak air mata nii, kisah tu hampir same dengan kisah aku. haih. ini membuatkan aku ingat ape yang pernah dia janji dulu.


semoga aku dapat lupakan die kalau tak boleh dengan cepat, biarlah dengan lambat.

2 comments: