Monday, December 19, 2011

kesal dengan semua nii

aku kalau boleh tak nak dia tahu yang aku sedih sangat sebab die tinggalkan aku. aku tak nak dia tengok aku nii lemah bila takde dia. aku taknak dia tahu yang aku masih tak boleh lupakan dia. taknak dia rasa dia terlalu penting dalam hidup aku.

tapi hakikatnya aku nak dia tahu yang aku sedih ditinggalkan dengan cara macam nii. aku nak dia tengok yang aku tak kuat bila dia takde. aku jugak nak dia tahu aku masih berharap dia pikir balik pasal kami. aku nak dia rasa yang dia penting dalam hidup aku selama nii. aku merana lepas dia buat aku macam nii.


aku tertanya-tanya masih ada lagikan tempat untuk aku dalam hati die?atau pun dia dah buang aku terus dari hidup dia? adakah dia juga rasa apa yang yang aku rasa? atau mungkin dia tak kisah dengan apa yang terjadi? memang sungguh berat perasaan yang aku tanggung nii.

*aku hanya perlu lebih tabah.

2 comments: