Sunday, December 18, 2011

kenape laaa jadi camni

huh!! semalam check fb die dah takde,, not found. sampai pagi tadi pun aku check, still not found. agaknye die dah buat fb baru kot sebab nak ngelak daripada aku. nii buat aku terfikir, permainan ape yang die cuba cipta nii.

.
.
.
.

tapi tadi online fb tetiba die update status, tergamam kejap sambil tahan air mata. aku ingat lepas nii aku dah tak tahu pape pasal die, rupenya aku still boleh tahu keadaan dia camne.

kenapa hati aku masih nak ambik tahu pasal die, padahal die dah buat aku kecewa,sedih,terluka. haih. mata nii pulak sensitif sangat. asyik nak nanges jer.


kau datang dalam hidup aku mencipta beribu kenangan dan akhirnya aku terpaksa menghapus segala kenangan yang telah kau cipta selama ini, sungguh perit bagi aku.

No comments:

Post a Comment