Saturday, June 11, 2011

what???kahwin?

untuk kedua kali nye ade lagi orang tanya aku "bila nak kawen?"

aduhaiii, naper mesti ade lagi orang tanya pasal nii kat aku. tak faham betul. dalam minggu yang same lak tu.


mentang-mentang laa die tu dah kawen. tanya aku balik pulak. tak dapat aku nak jawab. i have no idea, no answer. tapi aku jawab jugak "takde calon".

aku tunggu laki macam seth kot. hee. perasan giler minah nii.


sejak-sejak ade citer nora elena nii, aku ase sume pompuan dah berangan nak dapat laki cam Seth. termasuk aku laa kot. haha, nak jugak aku pun. entah ade ke tak laki cam tu kat dunia sekarang nii.

dunia lakonan tak same dengan realiti, sume watak perfect. realiti memang susah nak jumpe laa yang ade pakej lengkap camtu.

*p/s untuk diri sendiri: banyak-banyakkan berdoa supaya dapat calon suami macam tu. haha

No comments:

Post a Comment