Saturday, June 18, 2011

selera besar

lepas derma darah bulan lepas, aku rase mulut aku nii asyik nak makan jer. perut pulak tak reti nak kenyang langsung. bangun pagi-pagi perut dah nyanyi, sebelum lunch pulak sibuk nanges minta makanan.



letih laa aku lau camnii, nafsu makan membuak-buak. lau ikutkan rase mulut nii, tak tahu laa berat aku nanti berapa.



pastu dalam seminggu pulak 3,4 kali melantak pizza. tak ke keja giler tu. pikiran nii ase rindu je ngan makanan tu. aku yang lemah iman nii, takleh nak kawal nafsu. ape lagi, makan laa. dah ketagih ngan cheese tu aku ase.




ape laa nak jadi nii. dalam risau-risau pun, makan tetap makan. dah sebulan derma darah tu. ntah berapa laa berat aku sekarang. harap still maintain laupun aku rase cam dah gemuk sangat.

No comments:

Post a Comment