Sunday, November 28, 2010

pErinTah BeRkUruNg

setelah beberapa hari aku menyibukkan diri dengan keluar berpoye2,,hari ni umi dah keluarkan perintah berkurung kat aku..start from tomorrow,,da x boleh nak kuar ngan kawan2 ag..gpun kawan2 aku yang nak further study akan daftar esok..so,,today is the last day for this month aku kuar..dah lama giler laa x jumpa ngan hanie..banyak yang nak di ceritakan..alang2 esok dia dah nak pegi,,aku redah jugak laa halangan demi nak jumpa dia buat kali yang terakhir..ermm..esok dah xleh nak kuar dah...maybe bulan depan pulak laa..pada sume yang ase2 nak ajak aku kuar tu,,tunggu bulan depan yek..hakhak..perasan,,ada keh orang nak ajak ko kuar mimi?? ada laa kot...

arghhh!! nanti mesti dah jarang leh chatting ngan hanie..:((
harap ko x lupakan aku kat sini bila dah jumpa kawan baru kat sana...
im gOnnA miZ u

No comments:

Post a Comment